Najczęściej zadawane pytania
Pomoc: pytania ogólne
W jakich dniach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
W jaki sposób można dokonać płatności za Usługę?
Opłaty za Usługi świadczone w sieci Telka można dokonywać przelewem lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta.
Informacje o umowie i płatności
Każdy Abonent ma możliwość sprawdzenia rodzaju umowy oraz zaległych płatności na stronie: https://bok.tvk.wroc.pl/. ID Abonenta i PIN potrzebne do zalogowania są podane na umowie.
Jak złożyć zamówienie na instalację?
Zamówienie można złożyć na drukach dostępnych w Biurze Obsługi Klienta lub korzystając z naszego konfiguratora na stronie.
Co obejmuje opłata instalacyjna?
Opłata instalacyjna obejmuje wykonanie przyłącza internetowego w mieszkaniu oraz konfigurację modemu kablowego przez pracowników Telka.
Czy opłata instalacyjna podlega zwrotowi?
Opłata instalacyjna jest opłatą bezzwrotną, gdyż uwzględnia ona poniesione koszty związane z zaadaptowaniem przyłącza kablowego do obsługi Internetu.
Jak przebiega instalacja i na co się przygotować?
Przed instalacją zastanów się, gdzie mają być zamontowane urządzenia niezbędne do świadczenia Usługi. Jeśli nie jesteś pewien, możesz liczyć na pomoc naszych techników.
Technik dokładnie poinformuje Cię o czynnościach, które wykona w ramach przeprowadzenia instalacji i poprosi o wyrażenie na nie zgody. Bardzo możliwe, że będzie konieczne wykonanie przewiertów, w celu przeprowadzenia okablowania (np. przejścia przez stropy, ściany nośne, zewnętrzne, działowe).
Od kiedy naliczany jest abonament?
Abonament naliczany jest od dnia wykonania instalacji lub wejścia w życie nowej umowy.
Czy mogę kupić modem/setopbox, a następnie podłączyć się do sieci Telka?
Do korzystania z Usług Telka niezbędne jest zastosowanie specjalnie skonfigurowanego modemu/setopboxu do pracy w naszej sieci. Zakupione modemy/setopboxy nie będą działać w sieci Telka.
Czy występują dodatkowe opłaty związane z przedłużaniem umowy?
W przypadku, gdy przedłużane umowy wymagają zmiany modemu/setopboxu pobierana jest opłata zależna od rodzaju zawartej umowy.
Zgłosiłem usterkę, jak długo będę czekać na jej usunięcie?
Czas oczekiwania na usunięcie usterki jest uzależniony od ilości zgłoszeń, które technicy mają do wykonania oraz od typu usterki. Termin wizyty prosimy ustalać telefonicznie lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta.
Jak rozwiązać umowę?
Umowa może być rozwiązana z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca. Według polskiego prawa podstawą do uznania takiej dyspozycji przez firmę telekomunikacyjną jest przedłożenie odpowiedniego pisma. Sporządzony przez abonenta i podpisany dokument należy wysłać na adres Biura Obsługi Klienta, dostarczyć osobiście bądź wysłać skan dokumentu na adres kontakt@tvk.pl. Rozwiązując umowę zawartą na czas określony jeszcze przed jej wygaśnięciem, należy liczyć się z tym, że operator nałoży na Abonenta karę wynikającą z niedotrzymania jej warunków. Chęć rozwiązania umowy po jej wygaśnięciu należy zgłosić z miesięcznym wyprzedzeniem.
Czy Abonent zostanie wcześniej poinformowany o zbliżającym się momencie zakończenia umowy?
Tak, Abonent zostanie wcześniej poinformowany o zbliżającym się terminie zakończenia umowy przez Biuro Obsługi Klienta.
Czy można przepisać umowę na inną osobę?
Istnieje możliwość przepisania umowy na inną osobę. W tym celu Abonent musi się stawić w Biurze Obsługi Klienta z osobą, na którą umowa ma być “przepisana” lub sam z odpowiednim upoważnieniem.
Obecność Abonenta podczas całkowitego odłączania Usług
Obecność Abonenta nie jest wymagana podczas odłączenia Usług Telka.
Zmiana lokalu
Oczywiście, zmiana miejsca świadczenia Usługi jest możliwa, jeżeli nowy Lokal znajduje się w zasięgu naszych Usług.